AI & Marketing 2025
- 2. října
- 9:00 – 17:30
- Rezervovat místo
Popis akce
Komplexní program o marketingu v době umělé inteligence. Jedinečná příležitost setkat se s odborníky z celé České republiky v srdci západních Čech.
Proč nesmíš chybět?
-
Probíráme aktuální témata!
Co by ti rozhodne němělo utéct? Jaké trendy zase můžeš pustit úplně z hlavy? Přesně to probereme – programem pokryjeme všechny hlavní oblasti marketingu a AI.
-
Akce je zdarma
Podobně jako všechny naše akce za posledních 7 let. Přijď načerpat nové know-how, získat nové kontakty a potkat další lidi ze západních Čech, co řeší podobné věci jako ty.
-
Přímo v Plzni
Podovně jako v roce 2023 se potkáme v TechToweru v Plzni. Přímo v západočeské metropoli, máme zajištěné parkování – řešíme oběd i večeři – do Prahy za dobrým programem už nemusíš!
Hlavní program
09:00-09:40 – Otevření TechToweru účastníkům, ranní káva
09:40–09:50 – Tým Marketingové Plzně
- Úvodní slovo organizátorů
09:50-10:25 – Martin Žatkovič (Lead of AI integration Seznam.cz)
- Aktuální trendy v AI, co od toho očekávat a co je zbytečný hype?
- Podíváme se na ChatGPT, Gemini, Claude a řekneme si kde jsou jejich hranice a co byste měli čekat v této době od sebe, vašich kolegů, zaměstnanců a klientů. A hlavně si ukážeme jak do toho skočit po nohou a nenamlátit si.
10:25-11:00 – Šimon Hradní (AI konzultant)
- Automatizace bez AI versus s AI, co je dneska už reálné?
11:00-11:35 – Honza Páv (Zakladatel Workflow.ooo)
- Praktická přednáška plná zkušeností s implementací AI nejen do marketingu
11:35-12:10 – Jindřich Fáborský (Vedu projekty, které posouvají české marketéry.)
- Vibe-Coding jako příležitost v AI
12:10-13:00 – Oběd v prostorách TechToweru
13:00-13:35 – Filip Lanči (UX Designér a Digitální Industrialista), Jakub Kejval (Marketingový konzultant)
- Jak na propojení UX a výkonnostního marketingu v praxi
13:35-14:10 – Petr Minařík (Majitel webu CyclistHub.com)
- Zotavení affiliate webu z HCU a budoucnost obsahových webů
- Přehled všeho, co jsem udělal, abych zachránil obsahový affiliate web, který se po devíti měsících úpadku konečně dočkal alespoň částečného zotavení návštěvnosti. Zároveň odhalím konkrétní čísla a několik top CZ/SK i světových webů, které mi vykradly obsah. Dále se zamyslím, jaká je budoucnost obsahových webů v éře AI modelů a automatizovaného generování obsahu. Nastíním strategie, které do budoucna mohou dávat smysl, a kde jsem selhal nebo pořád selhávám.
14:10-14:45 – Adrien Fajfr (CEO at MITO LIGHT)
14:45-15:20 – Olga Bártová (SEO Analytik v Seznam.cz)
- Jakým směrem se pohybuje organická návštěvnost?
15:20-15:35 – Přestávka
15:35-16:10 – Otakar Lucak (COO v @Socials)
- Jak získávat poptávky přes Meta Ads pro B2B a B2C
16:10-16:45 – Barbora Kubíková (Performance Marketing Team Lead Shoptet)
- Skórování leadů a jak si tím zlepšit výkonnostní marketing
16:45-17:20 – Lukáš Konečný (Zakladatel LK media)
- Case-Study: Jak se podařilo challenge vydělat za 2 hodiny 100 000 Kč s vlastním projektem
17:20–17:30 – Tým Marketingové Plzně
- Závěrečné slovo
17:30-23:00 – After-party
Mastermind tracky
- 2 specializované mastermind sessions pro 40 lidí každý • Vstupné 2 500 Kč na každý track zvlášť
- B2B mastermind – Workshop, který má potenciál změnit vaší kariéru pokud děláte B2B
- Organická návštěvnost v době LLM – Zaměřeno na SEO & GEO
Více informací zde.
Místo
TechTower, Multifunkční sálKoterovská 152, Slovany, Plzeň
| vstupné na konferenci | zdarma |