AI & Marketing 2025

Popis akce

Komplexní program o marketingu v době umělé inteligence. Jedinečná příležitost setkat se s odborníky z celé České republiky v srdci západních Čech.

Proč nesmíš chybět?

  • Probíráme aktuální témata!

Co by ti rozhodne němělo utéct? Jaké trendy zase můžeš pustit úplně z hlavy? Přesně to probereme – programem pokryjeme všechny hlavní oblasti marketingu a AI.

  • Akce je zdarma

Podobně jako všechny naše akce za posledních 7 let. Přijď načerpat nové know-how, získat nové kontakty a potkat další lidi ze západních Čech, co řeší podobné věci jako ty.

  • Přímo v Plzni

    Podovně jako v roce 2023 se potkáme v TechToweru v Plzni. Přímo v západočeské metropoli, máme zajištěné parkování – řešíme oběd i večeři – do Prahy za dobrým programem už nemusíš!

Hlavní program

09:00-09:40 – Otevření TechToweru účastníkům, ranní káva

09:40–09:50 – Tým Marketingové Plzně

  • Úvodní slovo organizátorů

09:50-10:25 – Martin Žatkovič (Lead of AI integration Seznam.cz)

  • Aktuální trendy v AI, co od toho očekávat a co je zbytečný hype?
  • Podíváme se na ChatGPT, Gemini, Claude a řekneme si kde jsou jejich hranice a co byste měli čekat v této době od sebe, vašich kolegů, zaměstnanců a klientů. A hlavně si ukážeme jak do toho skočit po nohou a nenamlátit si.

10:25-11:00 – Šimon Hradní (AI konzultant)

  • Automatizace bez AI versus s AI, co je dneska už reálné?

11:00-11:35 – Honza Páv (Zakladatel Workflow.ooo)

  • Praktická přednáška plná zkušeností s implementací AI nejen do marketingu

11:35-12:10 – Jindřich Fáborský (Vedu projekty, které posouvají české marketéry.)

  • Vibe-Coding jako příležitost v AI

12:10-13:00 – Oběd v prostorách TechToweru

13:00-13:35 – Filip Lanči (UX Designér a Digitální Industrialista), Jakub Kejval (Marketingový konzultant)

  • Jak na propojení UX a výkonnostního marketingu v praxi

13:35-14:10 – Petr Minařík (Majitel webu CyclistHub.com)

  • Zotavení affiliate webu z HCU a budoucnost obsahových webů
  • Přehled všeho, co jsem udělal, abych zachránil obsahový affiliate web, který se po devíti měsících úpadku konečně dočkal alespoň částečného zotavení návštěvnosti. Zároveň odhalím konkrétní čísla a několik top CZ/SK i světových webů, které mi vykradly obsah. Dále se zamyslím, jaká je budoucnost obsahových webů v éře AI modelů a automatizovaného generování obsahu. Nastíním strategie, které do budoucna mohou dávat smysl, a kde jsem selhal nebo pořád selhávám.

14:10-14:45 – Adrien Fajfr (CEO at MITO LIGHT)

14:45-15:20 – Olga Bártová (SEO Analytik v Seznam.cz)

  • Jakým směrem se pohybuje organická návštěvnost?

15:20-15:35 – Přestávka

15:35-16:10 – Otakar Lucak (COO v @Socials)

  • Jak získávat poptávky přes Meta Ads pro B2B a B2C

16:10-16:45 – Barbora Kubíková (Performance Marketing Team Lead Shoptet)

  • Skórování leadů a jak si tím zlepšit výkonnostní marketing

16:45-17:20 – Lukáš Konečný (Zakladatel LK media)

  • Case-Study: Jak se podařilo challenge vydělat za 2 hodiny 100 000 Kč s vlastním projektem

17:20–17:30 – Tým Marketingové Plzně

  • Závěrečné slovo

17:30-23:00 – After-party

 

Mastermind tracky

  • 2 specializované mastermind sessions pro 40 lidí každý • Vstupné 2 500 Kč na každý track zvlášť
  1. B2B mastermind – Workshop, který má potenciál změnit vaší kariéru pokud děláte B2B
  2. Organická návštěvnost v době LLM – Zaměřeno na SEO & GEO

Více informací zde.


Místo

TechTower, Multifunkční sál
Koterovská 152, Slovany, Plzeň

vstupné na konferenci zdarma