Popis akce
Špatná reklama, taky rek… je špatná reklama. Další workshop letošního roku se zaměří na tvorbu reklamních kampaní a jak si díky špatné reklamě nezničit svou značku.
Světové i domácí reklamní kampaně založené na prvotřídní textařině nám poslouží jako inspirace, jak se vyhnout klišé, stereotypům nebo úplným průšvihům. Na konkrétních příkladech si ukážeme nejrůznější přístupy, tipy a triky, jak na dobrý ideamaking nebo skvělý headline. Budeme společně oslavovat kvalitní práci, protože špatná reklama je možná taky reklama, ale může zničit vaši značku.
Tomáš Novotný začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách pracuje od roku 2008. Působil v Mark BBDO nebo DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny.
V minulosti pracoval na značkách Heineken, McDonald’s, Nike, Mercedes-Benz, Pilsner Urquell, Pepsi, Volkswagen, ČSOB a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.
Přijďte načerpat nový vánek inspirace.
Místo
TechTowerKoterovská 152, Slovany, Plzeň
| Symbolické vstupné na workshop | 50 Kč |
Lidi
Tomáš Novotný
Speaker